
Nagrody w konkursie Golden Arrow
Nagrody dla kampanii Avon „Normalne, że ich dotykam” w konkursie Golden Arrow
Kampania współtworzona wraz z AVON Polska i Fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie – „Normalne, że ich dotykam” zdobyła wyróżnienie w konkursie Golden Arrow w kategorii CSR oraz nagrodę specjalną za wytrwałość, innowacyjność i skuteczność działań!
To nie jest łatwa rzecz – mówić do nastolatek o profilaktyce raka piersi tak żeby słuchały… Dlatego ubraliśmy realny problem i zaskakujący insight w kreatywne formaty. Przełamanie tabu dotykania własnych piersi wśród nastolatek było skuteczne m.in. dzięki świetnej kreacji i produkcji spotu video z cudowną ciałopozytywną piosenkarką Natalią Nykiel. Kampania przez nas zrealizowana dotarła do 2,7 mln unique female users! Bo kampanie CSR nie tylko mogą – ale powinny być kreatywne!
Realizowana przez nas kampania dotarła do 2,7 mln unique female users! Bo kampanie CSR nie tylko mogą – ale powinny być kreatywne! Dziękujemy Avon za zaproszenie nas do współpracy przy pierwszym takim projekcie w Polsce i partnerom kampanii: Fundacji Rak’n’Roll i Klinice Ginekologicznej Gini, z którymi mogliśmy przygotować prawdziwą merytoryczną bombę!
Koncept kreatywny, realizacja kampanii digital, influencer marketing – Great Minds. Działania edukacyjne, PR, zakup mediów – Garden of Words. Spot – reżyseria Jan Dybus, operator Michał Palikot, produkcja dom produkcyjny AGVE.