Allegro

WYZWANIE było zachęcenie do udziału w aukcjach Allegro i uświadomienie, że nawet najmniejsze aukcje, z których dochód zasilał konto 31. Finału WOŚP mają ogromne znaczenie i moc pomagania.

REALIZACJA:

  • Przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej kampanii oraz wcielenie jej w życie poprzez szereg aktywacji.
  • Prowadzenie działań na platformach social mediowych Allegro, zaangażowanych gwiazd oraz ponad 30 influencerów.
  • Opracowanie komunikacji wewnętrznej kampanii, skierowanej do pracowników Allegro.

EFEKTY:

  • Realizacja dedykowanego spotu animowanego, który w kolorowej oprawie pokazywał zasady działania akcji.
  • Zaangażowanie topowych polskich celebrytów m.in. Magdy Gessler i Michela Moran, a także Moniki Mrozowskiej oraz Make Life Harder.
  • Przygotowanie działań niestandardowych wspierających kampanię, w ramach których po ulicach Poznania kursował specjalny, obrandowany tramwaj. Zachęcał on do wspólnej walki z sepsą, a pasażerowie otrzymywali upominki związane z 31. Finałem WOŚP.