Strategie Marketingowe

Analiza rynku, zbieranie insightów, skupienie na celu i dobór narzędzi. Tak tworzymy strategie i marki, których się nie zapomina.


WYDAWNICTWO ZNAK
Każdy czasem potrzebuje odskoczni od rutyny, bodźca, który pozwoli się zrelaksować. Wydawnictwo Znak proponuje lekturę wciągającej powieści – jesteśmy za! Anna Ficner-Ogonowska to fenomen na rynku literackim – ponad 500 tysięcy sprzedanych książek! Dostaliśmy nie lada wyzwanie, by zaopiekować się „Okruchem”, czyli najnowszym dziełem autorki. Dlatego tworząc strategię postanowiliśmy oprzeć ją o badania, które pozwoliły nam na bliżej poznać potencjalne czytelniczki. Analiza wyników oraz nasze agencyjne know-how, pozwoliły nam na opracowanie kompleksowej strategii, pomogły określić grupy docelowe oraz pozycjonowanie autorki. A wszystko to w oparciu o nasze kobiece kody komunikacji (bo o płci pięknej tutaj mowa). Plan objął działania w obszarach digital i content marketingu, influencer marketingu oraz social mediów. Praca przy projekcie była czystą przyjemnością. Zgłębianie się krok po kroku w historię Maksa i Sary wzruszyło Wielkie Umysły… a mówili, że są twardzi.
BRASTER
Która z nas codziennie bada swoje piersi? Nikt nie dopuszcza do siebie myśli „mogę być zagrożony”. Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór wśród kobiet. Trzeba o nim mówić, by profilaktyka stała się rutyną, nie przykrą koniecznością. Dlatego cieszymy się, że mogliśmy współpracować z firmą Braster – autorem innowacyjnego urządzenia, mogącego uratować życie tysięcy kobiet. Braster pozwala na przeprowadzenie badania piersi w warunkach domowych. Jest nowoczesne, dokładne i innowacyjne. Stworzyliśmy kompleksową strategię komunikacji marketingowej produktu, którą oparliśmy o nasze know-how – znajomość Polek i kobiecych kodów komunikacji. Odpowiadaliśmy za realizację debaty z okazji Miesiąca Walki z Rakiem, dobór i pozycjonowanie ekspertów, a także plasowanie Brastera w mediach. Nasza praca przyniosła 800 publikacji w mediach. O marce pisała Gazeta Wyborcza, Show, Uroda Życia. A najważniejsze jest to, że mogliśmy wpływać na zmianę Polek w temacie profilaktyki.
DF MEDICA
Gluten i laktoza to postrach XXI wieku. Moda na specjalistyczną dietę, sprowokowała przeciwników i hejterów. Niestety, kiedy pewne produkty spożywcze zaczynają nam szkodzić, żarty przestają być śmieszne – problemy z trawieniem, krążeniem krwi, próchnicą, cukrzycą, osteoporozą. Brzmi strasznie? DF Medica to wiodąca firma specjalizująca się w innowacyjnych badaniach genetycznych i działalności w sektorze zdrowia. W zakres jej działalności, wchodzą usługi z wykorzystaniem najnowocześniejszych metod diagnostycznych. Celem przeprowadzanych badań, jest zapobieganie chorobom dietozależnym – ocena ryzyka ich wystąpienia lub wielopłaszczyznowa strategia leczenia. Strategia, którą zaprojektowaliśmy, musiała przede wszystkim oswoić Polaków z zupełnie nowym produktem oraz ze specyfiką mechanizmu badań. Położyliśmy nacisk na edukację, dlatego podjęliśmy współpracę z renomowanymi ekspertami ze środowiska specjalistycznego i zaangażowaliśmy ich w organizację warsztatów, szkoleń czy konferencji naukowych. Przydatni byli również celebryci i social media. Szybka diagnoza alergii czy nietolerancji pokarmowych, może skutecznie poprawić komfort życia. Takie zmiany lubimy.
ZPCP
Słodkie życie bez cukru? Nonsens. Ważne tylko, aby wiedzieć, jak je posłodzić!  Ten krótki wstęp to nawiązanie do kampanii marketingowej, którą zrealizowaliśmy dla Związku Producentów Cukru w Polsce. Pod hasłem „Uczymy jak słodzić” przeprowadziliśmy szeroką i głośną akcję edukacyjną, pokazującą że cukier może być elementem zdrowej i zbilansowanej diety, pod warunkiem zachowania umiaru. Czyli jak ze wszystkim w życiu, czyż nie? ;) Projekt osłodził pracę wielkim umysłom całkowicie – odpowiadaliśmy za komunikację wizualną, przygotowanie i obsługę strony internetowej, planowanie kampanii,  zakup mediów, konferencję prasową, plasowanie ekspertów oraz współpracę z influencerami.  
FACTORY
Smart shopping to trend, który po pierwsze – popieramy (!), po drugie – wokół którego zbudowaliśmy strategię pozycjonowania centrów outletowych FACTORY. Naszym celem było przede wszystkim stworzenie nowego skojarzenia – wiążącego centra FACTORY z miejscami pełnymi modowych inspiracji, trendów i świetnych kolekcji w świetnych cenach. Jak udało nam się dostać do umysłów konsumentów? Poprzez organizację głośnych eventów, współpracę z gwiazdami i celebrytami, zakup odpowiednich mediów, przyciągającą wzrok komunikację wizualną oraz social media, wiadomo.   Duży buzz wywołał projekt FACTORY FASHION CAPSULE – mobilna strefa, na której każdy mógł podnieść swoje modowe kwalifikacje, spotkać się ze znanymi stylistkami i gwiazdami oraz poznać ofertę marek dostępnych w centrach FACTORY. Patronat medialny nad akcją objęły największe polskie fashion magazyny, a same eventy przyciągnęły tysiące modowych freaków.