Social Media

Potrafimy wykorzystać media społecznościowe do maksimum. Nie ma znaczenia czy to Facebook, Instagram czy Twitter, wszystkie znamy od podszewki.


WYDAWNICTWO ZNAK
Anna Ficner-Ogonowska to niezwykła autorka, pełna ciepła i miłości, a swoje historie pisze z głębi serca. Ponad wszystko ceni bezpośredni kontakt z czytelnikami. Jak to przełożyć na „internety”? Wzięliśmy pod swoje skrzydła fanpage pisarki, a efekty pojawiły się natychmiast. Profil aż kipiał od aktywności, zdjęć, postów… Ruch na stronie przykuł uwagę nowych fanów – stronę polubiło blisko 3000 nowych użytkowników. Nie chcemy się chwalić, ale zainteresowanie naszymi konkursami przerosło najśmielsze oczekiwania, aż ciężko było wybrać laureatów. Jak widać, da się łączyć pracę z przyjemnością 😊  
PRACOWNIE ORANGE
Uwielbiamy „robić” social media, a jeśli jeszcze możemy dołączyć przy tym do świetnego programu społecznego, takiego jak na przykład Pracownie Orange, to zacieramy ręce do pracy razy dwa!  Oprócz wdrożenia całościowej strategii dla kolejnej edycji programu (mającego na celu zakładanie multimedialnych świetlic w małych miastach i wsiach by  zapewnić ich mieszkańcom lepszy dostęp do technologii i wzmocnić cyfrowe kompetencje), byliśmy również odpowiedzialni za jego komunikację w mediach społecznościowych. Nasze link-posty, animacje, grafiki i karuzele skutecznie generowały kolejne lajki i „kliki” na stronę z formularzem zgłoszeniowym. Jednym słowem – moc była z nami!
COCA COLA HBC POLSKA
Pierwsze kroki na zawodowej ścieżce nie są łatwe. Co powinienem robić? Jak się do tego zabrać? Czy rzeczywiście to jest dobra droga? Pamiętamy to? Jasne, że pamiętamy! Szczęśliwie Coca-Cola HBC Polska uruchomiła program #YouthEpowered: Możesz więcej niż myślisz, który wyciąga pomocną dłoń do młodych ludzi i odpowiada na wiele pytań oraz wątpliwości pojawiających się na początku zawodowej drogi. Są warsztaty z trenerami, jest platforma szkoleniowa, musi być też promocja! I właśnie za tę promocję odpowiadają wielkie umysły! Trudna target grupa wymaga wielokanałowego podejścia – działamy zatem na kanałach czterech współpracujących organizacji pozarządowych oraz na profilu na Facebooku należącym do Coca-Cola. Do naszych zadań należy przygotowanie kreacji, treści postów oraz przeprowadzenie kilkunastu zasięgowych kampanii reklamowych skierowanych na „kliki”.
PASAŻE TESCO
Bez owijania w bawełnę – na Instagramie musi być ładnie i inspirująco. Tak właśnie podeszliśmy do strategii funkcjonowania profilu Pasaży Tesco na jednym z naszych ulubionych kanałów społecznościowych, opierając cały content o inspiracje. Z dumą komunikujemy, że to my jesteśmy założycielami profilu i to my w całości zajmujemy się jego obsługą – od produkcji postów, poprzez zarządzanie społecznością, kampanie reklamowe, aż po współpracę z Gwiazdami zaangażowanymi w ramach kampanii – Małgorzatą Rozenek, Pauliną Krupińską i Mateuszem Gesslerem. Mimo, że profil działa od niedawna, udało nam się zorganizować kilka mocno-angażujących aktywności… i znacznie przekroczyć założone  KPI – czyli standard (dla wielkich umysłów)!