Kreacja

Kreatywne mózgi to nasza siła napędowa. Tworzą wszystko co ładne, ciekawe i, przede wszystkim, skuteczne.


ZPCP
Ach ten cukier, nie umiemy się z nim obchodzić. Albo go sobie odmawiamy, albo spożywamy bez ograniczeń. Polski Związek Producentów Cukru tłumaczy, że problemem nie jest to czy słodzimy, a ile słodzimy. Wokół cukru narosło wiele mitów, więc trzeba je obalić. Stworzyliśmy stronę internetową, bo to idealne narzędzie do edukacji. Opracowaliśmy też treści przy wsparciu naszych ekspertów (w formie video i nie tylko), a także grafiki reklamowe. Kampania musi mieć dobre logo, dlatego zaprojektowaliśmy jedno dla „Uczymy jak słodzić”. Teraz już wiemy, że nie warto żałować sobie słodkich przyjemności, a małe ciastko raz na jakiś czas, na pewno nie zaszkodzi.
STARBUCKS
 Sesje zdjęciowe z udziałem modeli, sesje na potrzeby komunikacji wewnętrznej, sesje produktowe do wykorzystania w social media… ale o co chodzi? O kawę chodzi! Sieci kawiarni Starbucks nikomu nie trzeba przedstawiać. Dlatego jesteśmy dumni, że powierzono nam odpowiedzialność za tworzenie materiałów kreatywnych marki. Efekty są zdumiewające… a zresztą, one same mówią za siebie 😊
DF MEDICA
Jak najlepiej przekazać konsumentom informacje o produkcie? Tworząc przejrzystą stronę internetową. W ramach współpracy z DF Medica, stworzyliśmy layout strony, grafiki, zakładki – wszystko, od zera! Wystarczy jedno kliknięcie, aby dowiedzieć się o portfolio firmy, a jest baaaardzo bogate. Tworzyliśmy również projekty nośników takich jak ulotki czy plakaty. Miały skupiać uwagę… Na pewno zainteresowały Joannę Krupę i Adama Małysza. O reszcie się nie wypowiadamy 😊 DF Medica to innowacyjna firma prowadząca badania genetyczne pod kątem diety. Na witrynie zamieściliśmy wszystkie istotne treści, czym są te genodiety i jakie korzyści zdrowotne mogą przynieść. A mogą wiele, wczesne wykrycie nietolerancji (bądź alergii) pokarmowej, potrafi powstrzymać rozwój chorób dietozależnych. Strona dostarcza wielu treści edukacyjnych, z którymi warto się zapoznać. Dbanie o zdrowie to nie przelewki, jak nie zadbamy o nie teraz – potem może być już za późno.
PRACOWNIE ORANGE
Jeśli nie słyszałeś o Pracowniach Orange, pora to zmienić. To świetny program społeczny, w ramach którego Fundacja Orange zakłada multimedialne świetlice w małych miastach i wsiach. Cel inicjatywy? Zapewnienie mieszkańcom lepszego dostępu do technologii, wzmocnienie ich cyfrowych kompetencji, a przede wszystkim stworzenie przestrzeni do wspólnych działań.   Projekt ten dał spore pole do popisu wielkim umysłom i pozwolił uwolnić ich ogromne pokłady kreatywności i energii.  Byliśmy odpowiedzialni za realizację głównej sesji zdjęciowej oraz opracowanie kreacji wizualnej towarzyszącej wszystkim etapom współpracy – w tym m.in. ogólnopolskiej kampanii, komunikacji w social media oraz na stronie internetowej Fundacji Orange. Przygotowaliśmy strategię komunikacji w kanałach społecznościowych Fundacji oraz odpowiadaliśmy za kompleksowe stworzenie 26 nowych Pracowni Orange. Nasz pomarańczowy bus w ciągu miesiąca przemierzył ponad 12000 km, odwiedził wszystkie województwa, a ekipa, która z nami współpracowała, skręciła 270 krzeseł, 108 szafek, 81 biurek, 81 biblioteczek, 27 stołów, zakupiła i uruchomiła 81 komputerów, zainstalowała 27 urządzeń wielofunkcyjnych, 27 konsoli do gier i 27 telewizorów oraz przekazała 54 zestawy edukacyjnych Lo-Fi robotów. Nieźle, prawda?