Influencerzy

Influencerzy to niezbędny element każdej strategii. Podnoszą zasięgi, ubarwiają akcję, a praca z nimi to czysta przyjemność.


WYDAWNICTWO ZNAK
Kochamy kreatywne Instagramerki, mające swój styl i głowę pełną pomysłów. Kto z nas nie przepada za „scrollowaniem” inspirujących zdjęć? Oczywistym wyborem było więc nawiązanie współpracy z wybranymi użytkowniczkami, również przy tym projekcie. Anna Ficner-Ogonowska to pisarka, która swoimi powieściami podbiła tysiące kobiecych serc, influencerki nie były wyjątkiem. Śmiało recenzowały „Okruch”, wybierały ulubione cytaty, a to wszystko w opisie pod pięknymi fotografiami. Okazało się, że okładka książki świetnie komponuje się z zielenią, drewnem, kwiatami, pościelą, a nawet croissantami. W końcu to powieść uniwersalna, nie tylko treścią.
MSC POLSKA
Czy wiecie, że blisko 90% światowych zasobów dziko żyjących ryb jest wyczerpanych lub zagrożonych? My też byliśmy zaskoczeni i tym chętniej podjęliśmy się zadania przygotowania niestandardowej konferencji dla dziennikarzy i influencerów pod hasłem „Zawsze dzikie” – ryby oczywiście. Do współpracy zaprosiliśmy charyzmatyczną diet coach – Darią Ładochę oraz 10 blogerek – wpływowych kulinarnych ekspertek. Ich zaangażowanie przerosło nasze oczekiwania. Nie tylko licznie wzięły udział w spotkaniu, przygotowały relacje, to jeszcze zaangażowały swoich czytelników w akcję. Podsumowując – sukces!  Nasz, MSC Polska oraz mórz i oceanów!
STARBUCKS
Najlepszym paliwem dla wielkich umysłów jest dobra kawa. To dzięki niej powstają pomysły na niestandardowe i kreatywne akcje z Influencerami, jakie realizujemy dla Starbucks! Trochę sobie teraz powspominamy – z Horkruks, Łukaszem Jakóbiakem, zespołem The Dumplings promowaliśmy wprowadzenie do Polski aplikacji Starbucks, która pozwala użytkownikom w łatwy sposób dokonywać płatności smartfonem i zbierać gwiazdki w programie lojalnościowym My Starbucks Rewards.   Przy launchu kanału marki Starbucks na Snapchacie, nawiązaliśmy współpracę z LittleMooonster96. Angelika przejęła kanał Starbucks Polska z okazji jego premiery. Takeover był dużym sukcesem i zapewnił Starbucks 13. miejsce w rankingu najpopularniejszych marek na polskim Snapchacie HASH FM! Z okazji Walentynek zorganizowaliśmy na Instagramie Starbucks Polska konkurs z kultową wśród młodzieży marką Local Heros. Kanał zanotował 130% wzrost odwiedzin. Nie wypada się za dużo chwalić więc na ten moment na tym poprzestaniemy ;)
WAWEL
Nasza ulubiona marka słodyczy (Wawel oczywiście) wie, że influencer-marketing to dziś  jedna z najskuteczniejszych dróg komunikacji w online. Zrealizowanych akcji z Blogerami i Instagramerami już nie liczymy, było ich tak wiele! Bogate portfolio smakołyków z Krakowa pobudza naszą kreatywność, a odważne decyzje Klienta sprawiają, że tworzymy niebanalne, ciekawe akcje, konkursy i wysyłki. Jednym słowem – wielkie umysły mogą się wykazać! Najprzyjemniejszy moment naszej pracy z Influencerami? Raport – tak raport! Przecież całkiem miło jest podsumować wysokie zasięgi akcji, zebrać w jedno miejsce wszystkie publikacje i jeszcze raz spojrzeć na piękne zdjęcia z produktami Klienta w roli głównej :) Co tu dużo mówić, zdjęcia mówią same za siebie.