Bank BNP Paribas
Dawać kieszonkowe, czy nie dawać? Jak rozmawiać z dziećmi o pieniądzach? „Misja Kieszonkowe” stawia na maksymalnie praktyczną wiedzę i realne wsparcie w samodzielnym radzeniu sobie z pierwszymi finansami.
Wyzwanie
Realizacja
Efekt
Dla znanej platformy e-commerce stworzyliśmy efektywną kampanię komunikacyjną, skierowaną do bardzo zróżnicowanych grup odbiorców, mających często zupełnie inne potrzeby i motywacje.
Rozgryźliśmy jak wiarygodnie budować przekonanie, że Żabka ma sposób, by zadbać o dobre żywienie zabieganych Polaków. W tym celu zaserwowaliśmy kilka PR’owych rozwiązań, które przyniosły świetne efekty!
Czy można intrygująco i z humorem opowiedzieć o zaletach energooszczędnych urządzeń AGD? Można! Wystarczy kreatywny pomysł, sprawna ekipa i świetni aktorzy.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić Ci najlepszą jakość na naszej stronie! Polityka cookies
Rozumiem